lørdag 3. oktober 2015

Da er jeg endelig i gang med å skrive bokblogg. Jeg leser mange bøker, spesielt barne- og ungdomsbøker, og tenker jeg vil skrive litt om dem her. For meg vil det være både morsomt og lærerikt, og så kan det jo hende at andre kan ha nytte av det også.

Jeg følger mange bokentusiaster, bibliotek og forlag på sosiale medier. Det siste året har jeg vunnet flere trekninger av bokpakker, og her ser dere den siste jeg vant fra Cappelen Damm. Jeg har ikke fått lest dem ennå, fordi jeg har noen foran på listen. Det er et rent luksusproblem å ha lange lister over bøker du skal lese, og det gir meg stor glede.

Akkurat nå leser jeg andre bok i Kire-serien til Tonje Tornes og 7 døgn for oss av Charlotte Glaser Munch og Anja Hitz. I tillegg hører jeg på Kistemakeren av Frode Granhus på lydbok. Da får jeg tenke litt på hvilken bok jeg skal skrive om her først.

2 kommentarer: